تزریق چربی به صورت (1)

تزریق چربی به صورت

آیا روش تزریق چربی به صورت را می‌شناسید؟ امروز با استفاده از چربی‌های برخی نواحی بدن مانند ران و پهلو می‌توان چروک‌ها و خطوط آزار‌دهنده روی صورت را برطرف کرد.

روش تزریق چربی نسبت به دیگر روش‌ها به‌صرفه‌تر است و نتیجه‌ای آنی خواهد داشت. در این مقاله همراه ما باشید تا بیشتر درباره این روش و مزایای آن صحبت کنیم.

جراحی تزریق چربی به صورت چیست؟

تزریق چربی به صورت همانند لیفت بازو، پروتز سینه و عمل بینی، یک جراحی زیبایی است. این جراحی یک عمل زیبایی صورت محسوب می‌شود و هدفش زیبا‌ترکردن چهره از طریق قرینه‌سازی و موارد دیگری از این دست است. افراد مختلفی می‌توانند با هدف زیبایی این عمل را انجام دهند.

در این روش به‌کمک تزریق چربی چین‌وچروک صورت، خطوط مختلف و بافت فرو رفته بازسازی خواهند شد.

با بازسازی این نواحی صورت وضعیت بهتری پیدا خواهد کرد و ما با پوستی صاف و یک‌دست طرف می‌شویم. به‌طور کلی این روش با تغییر در کنتور و حجم زیبایی را به‌وجود خواهد آورد.

چربی در این روش معمولا به گونه‌ها، شقیقه، پلک‌ها یا اطراف دهان تزریق می‌شود. البته در روش‌های دیگری ممکن است چربی به‌غیر صورت به‌نواحی دیگری نیز تزریق شود.

تزریق چربی به صورت (2)

تزریق چربی به پوست چگونه انجام می‌شود؟

پوست افراد مختلف ممکن است به‌دلایل ژنتیکی، حادثه یا سن دچار تغییر تحول شود. در این تغییر و تحول پوست خشک شده و عوارض خاصی در آن پدید خواهد آمد.

مواردی مانند چین‌چروک و خطوط پیری از این دسته هستند. سن مهم‌ترین عامل در ایجاد چنین عارضه‌هایی است.

معمولا خانوم‌ها ترجیح می‌دهند تا با استفاده از روش‌هایی مانند تزریق چربی چنین عارضه‌ای را در صورت خود پنهان کنند.

در این روش چربی از قسمت‌های خاص بدن که چربی بیشتری دارند (نظیر پهلو و ران) برداشته خواهد شد و سپس از طریق سوزن مخصوص وارد منافذ پوستی می‌شود.

سلول‌های چربی پس از اینکه وارد پوست می‌شود، به‌واسطه خون‌رسانی جذب بافت خواهند شد و دیگر جزئی از صورت به‌حساب می‌آیند.

همانطور که پیش‌تر نیز گفته‌شد این جراحی سرپایی است و نیازی به بی‌هوشی ندارد. تنها بی‌حسی موضعی برای این عمل کافی است.

در برخی از موارد اگر بیمار توانایی تحمل چنین چیزی را نداشته باشد، بسته به نظر دکتر معالج ممکن است بی‌هوشی نیز استفاده شود.

تزریق چربی به صورت (1)

چه افرادی می‌توانند تزریق چربی به صورت را انجام دهند؟

به‌طور کلی افرادی که قصد جوانسازی پوست را دارند می‌توانند از این جراحی بهره‌مند شوند. افرادی که در صورت خود چین‌وچروک عمیق مشاهده می‌کنند، به‌شکلی که با دیگر روش‌های پزشکی قابل درمان نباشد.

افراد که به‌واسطه چهره خود دارای اعتماد به‌نفس پایینی هستند. افراد به‌سبب حادثه خاصی نیاز دارند چین‌وچروک صورت خود را از بین ببرند. همگی این افراد می‌توانند از این عمل جراحی استفاده کنند. در این جراحی می‌توان:

  • چروک­‌های اطراف دهان و زیر بینی را از بین برد
  • گونه­‌ها و چانه را برجسته کرد
  • نواحی فرورفته مانند شقیقه و گودی زیر چشم را صاف کرد
  • زخم­‌ها و آثار به­جا مانده از جوش و آکنه را از بین برد
  • شل­‌شدگی و افتادگی پوست را در افراد مسن رفع کرد

بهترین کار پیش از انجام این جراحی مشورت با یک دکتر متخصص و حرفه‌ای است که سابقه این جراحی را داشته باشد. چنین فردی با توجه به سابقه شما و اطلاعاتی که در اختیار دارد، بهترین راه را پیش روی شما خواهد گذاشت.

تزریق چربی به صورت (3)

مزایای تزریق چربی به صورت

این روش یک راه فوق‌العاده برای درمان افرادی است که از چین‌وچروک صورت خود رنج می‌برند. با استفاده از این روش می‌توان بافت پوست را بهبود بخشید.

جوانسازی پوست را رقم زد و قسمت‌های آسیب‌دیده را بازسازی کرد. در این روش چربی به‌سرعت جذب پوست می‌شود و ما تاثیر آن را به‌صورت آنی مشاهده خواهیم کرد.

این جراحی به‌دلیل مورد پیشین تنها در یک جلسه انجام خواهد شد، پس نسبت به دیگر روش‌های درمانی که نیازمند چندین جلسه هستند بسیار مقرون به‌صرفه‌تر است. ماندگاری تزریق چربی به صورت بالاست و از 3 تا 5 سال بر روی صورت شما دوام خواهد آورد.

بیشتر بخوانید: فیس لیفت یا لیفت صورت چیست؟

پس از جراحی چه شرایطی خواهیم داشت؟

شما می‌توانید برای جراحی‌های این چنینی، مشاوره رایگان تزریق چربی، جراحی سینه و دیگر مشاوره‌ها را درخواست کنید تا شرایط دقیق شما پس از جراحی مشخص شود.

به‌طور کلی شما پس از جراحی تا چند روز احساس تورم و کبودی خواهید کرد، که این مورد کاملا طبیعی و پیش‌بینی‌شده است. استراحت کافی در این برهه زمانی به پوست شما کمک می‌کند که زودتر خودش را باز‌سازی کند.

پس از یک هفته؛ کبودی‌ها به مرور برطرف خواهند شد و شما تنها ورم را در صورت خود خواهید دید. ورم‌ها نیز پس از 10 روز آرام‌آرام رنگ می‌بازند.

پس از 3 هفته به‌صورت کامل اثر جراحی از بین خواهد رفت و شما می‌توانید از لوازم آرایش ملایم برای پوست خود استفاده کنید. بهتر است این روال را تا 2 ماه ادامه دهید تا پوست دچار التهاب نشود. چنین کاری سلامت پوست شما و ماندگاری چربی را تضمین خواهد کرد.

جمع‌بندی

تزریق چربی به صورت یک روش مدرن و به‌صرفه برای افرادی است که می‌خواهند از شر چین‌وچروک قدیمی خود خلاص شوند. برای انجام این جراحی حتما به یک پزشک باسابقه و متخصص مراجعه کنید.

ماندگاری چربی شما تا حد زیادی به تجربه پزشک و تجهیزات او بستگی خواهد داشت. ممنونیم که تا انتها همراه ما بودید. دکتر محمدنادر پورمند و تیم متخصص او در این مسیر همراه شما خواهند بود.

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WeCreativez WhatsApp Support
مشاور 1
سلام. چطور می تونم کمکتون کنم؟