تزریق چربی به باسن (2)

تزریق چربی به باسن

داشتن اندام زیبا اعتمادبه‌نفس بالایی به زنان و مردان می‌دهد و این روزها از نظر روانشناسی این مسئله کاملا تایید شده است. مردان با داشتن عضلات قوی و بدون چربی زیبایی خاصی کسب می‌کنند و در نقطه مقابل زنان با داشتن چربی در برخی عضلات زیباتر می‌شوند.

یکی از پارامترهای مهم در جذابیت زنان داشتن باسنی برجسته و خوش‌فرم است. این روزها با توجه به اعتماد مردم به عمل‌های زیبایی، افرادی که از باسن تخت، افتاده و بدون برجستگی خود رنج می‌برند، با خیالی آسوده می‌توانند اقدام به عمل جراحی کنند. در این مطلب شما را با لیفت باسن برزیلی آشنا خواهیم کرد.

روش‌های فرم دهی به باسن

در دنیای امروز عمل‌های زیبایی گواه این مسئله شدند که هر فرد می‌تواند فرم اندام‌های بدن را به طور دلخواه تغییر دهند. توپر کردن باسن یکی از محبوب‌ترین عمل‌های زیبایی برای بانوان است. لیفت و فرم دهی به باسن به دو روش پروتز باسن و تزریق چربی به باسن قابل انجام می‌باشد که در ادامه در مورد هر دو روش مطالبی را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

تزریق چربی به باسن (1)

پروتز باسن

با اینکه در نقاط مختلف جهان افراد زیادی از پروتز برای فرم دهی به باسن استفاده می‌کنند، در ایران زیباجویان در این مورد با محدودیت‌ روبرو هستند. به دلیل اینکه در داخل کشور نمایندگی‌های پروتز محدودی وجود دارد و به همین دلیل تهیه آنها هزینه‌های بالایی دارد.

فارغ از دشواری‌های عمل پروتز و راه‌های جلوگیری از عفونت، هزینه بسیار بالای آن یک مسئله بسیار مهم برای افراد است. به احتمال زیاد افراد زیادی با اطلاع از هزینه سرسام‌آور این عمل به دنبال روش بعدی لیفت باسن برزیلی خواهند بود.

تزریق چربی به باسن

در ابتدای توضیح لازم می‌دانیم به این نکته اشاره کنیم که تزریق چربی به باسن هزینه بسیار پایین‌تری نسبت به پروتز دارد. مقرون‌به‌صرفه بودن این روش اولین مزیت آن در کشور به حساب می‌آید. ماندگاری بالا و راحتی کار از دیگر مزایای تزریق چربی در باسن برزیلی محسوب می‌شود. در ادامه نکات تکمیلی در مورد این روش را باهم مرور می‌کنیم.

نکات مهم در تزریق چربی

در لیفت باسن برزیلی شما با مراجعه به یک متخصص می‌توانید نکات لازم و ضروری را یاد بگیرید. هر عمل زیبایی نکات مهمی وجود دارد که داوطلب باید با آگاهی از آن‌ها اقدام به عمل نماید. درباره تزریق چربی به باسن نیز ما به چند نکته مهم اشاره می‌کنیم تا شما بتوانید با خیالی آسوده به متخصص مراجعه کنید.

تزریق چربی به باسن (3)

وجود چربی کافی

هر فرد باید چربی مورد نیاز را در خود داشته باشد تا این تزریق به راحتی قابل انجام باشد. حدود 30 تا 50 درصد چربی پس از عمل از بین می‌رود و این درصد به نوع چربی فرد بستگی دارد. به این ترتیب نوع چربی بدن زیباجو تعیین کننده آن است که چقدر از آن پس از تزریق جذب بدن می‌شود.

جنس خوب چربی باعث می‌شود که حجم بیشتری باقی بماند. به همین دلیل اکثر متخصصان مقدار بیشتری از آنچه زیباجویان در نظر دارند تزریق می‌کنند تا پس از جذب حجم دلخواهشان به وجود آید.

عدم استفاده از آمپول عضلانی

افرادی که تزریق چربی به باسن را انجام می‌دهند نباید تا 6 ماه از آمپول عضلانی استفاده کنند. این امر برای ماندگاری بالای فرم باسن برزیلی کاملا ضروری است تا از بروز عفونت‌های احتمالی جلوگیری شود. در صورتی که به هر دلیلی زیباجو مجبور به استفاده از آمپول عضلانی باشد، لازم است از آنتی‌بیوتیک‌ استفاده شود.

این آنتی‌بیوتیک‌ها باید به مدت یک هفته تزریق شوند تا از بروز عفونت‌ها جلوگیری گردد.

گن مخصوص

پس از تزریق چربی به باسن لازم است فرد تا 3 ماه از گن مخصوص تزریق چربی استفاده کند. این گن‌ها برای فرم دهی کامل باسن برزیلی بسیار ضروری است و هر زیباجو ملزم به استفاده از آن‌ها می‌باشد.

تزریق چربی به باسن (4)

بالشتک تزریق چربی

پس از انجام عمل لیفت باسن برزیلی به زیباجو توصیه می‌شود که تا 2 ماه هیچ فشاری به باسن وارد نشود. به همین دلیل هنگام نشستن باید از بالشتک‌های مخصوص استفاده شود. اکثر متخصصان در مشاوره رایگان با زیباجویان به این مورد مهم اشاره می‌کنند.

ورزش‌های فرم دهی

جذب چربی به بدن در یک ماه اول اتفاق می‌افتد. پس از یک ماه عملا چربی باقی‌مانده همیشگی خواهد بود. با گذشت یک ماه از عمل زیباجو می‌تواند ورزش‌های فرم دهی به باسن را آغاز کند. در لیفت باسن برزیلی این ورزش‌ها نیز جزو موارد بسیار مهم تلقی می‌شود.

تنها در صورتی ممکن است که چربی تزریق شده پس از چندین ماه دوباره جذب بدن شود و آن هم شروع فرآیند لاغری زیبا جو است. با مراجعه به یک متخصص شما می‌توانید باسن خود را خوش‌فرم و توپر کنید و برای همیشه اندامی زیبا داشته باشید.

متخصص جراحی زیبایی

برای اینکه شما بتوانید عمل زیبایی موفقی داشته باشید، قطعا مهم‌ترین اقدام شما پیدا کردن یک متخصص جراحی زیبایی کاربلد است. به این ترتیب خیال شما از انجام فرآیندهای مختلف در طول هر عمل آسوده خواهد بود.

یکی از برترین متخصصان جراحی زیبایی در کشور دکتر محمدنادر پورمند است که از طریق مشاور زیبایی می‌توانید نمونه‌های موفق عمل جراحی را مشاهده کنید.

جمع‌بندی

یکی از اعضای مهمی که خوش‌فرم بودن آن برای بانوان بسیار حائز اهمیت است، باسن می‌باشد. شما در این مطلب با تزریق چربی به باسن و لیفت باسن برزیلی آشنا شدید. با انتخاب یک متخصص عمل زیبایی شما نیز می‌توانید با انجام این عمل اندام زیبایی داشته باشید. با مراجعه به مشاوره دکتر محمدنادر پورمند شما می‌توانید از مشاوره رایگان برای این کار بهره‌مند شوید.

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *