انواع جراحی سینه (2)

انواع جراحی سینه

تفاوت داشتن اندازه سینه‌ها باهم، کوچک و یا بزرگ بودن سایز سینه‌ها ممکن است اعتماد به نفس فرد را کاهش دهد. امروزه با گسترش علم و فناوری‌های مختلف، این دست از مسائل نیز به راحتی حل می‌شوند و با عمل جراحی سینه به آسانی می‌توان آرامش و اعتماد به نفس را به شخص بازگرداند.

با توجه به این‌که اشکال جزئی در جراحی زیبایی سینه می‌تواند نتیجه کار را کاملا برعکس کند، باید در انتخاب جراح دقت زیادی به خرج داد. در ادامه این مقاله قصد داریم شما را با انواع جراحی‌های سینه آشنا کنیم.

جراحی زیبایی سینه

شکل بدن یکی از مواردی است که در همه افراد می‌تواند در اعتماد به نفس و حضور در اجتماع افراد تاثیر گذار باشد. تغییر در فرم و سایز سینه تا حد زیادی می‌تواند فرم بدن را تغییر و اعتماد به نفس لازم را به فرد دهد. امروزه انواع مختلفی از جراحی زیبایی سینه وجود دارد که در ادامه به معرفی هر یک از این موارد می‌پردازیم. این جراحی‌ها به طور کلی با اسم مشترک ماموپلاستی شناخته می‌شوند ولی در شیوه کار هر کدام تفاوت‌هایی باهم دارند.

·         پروتز سینه

پروتز سینه، یکی از جراحی‌های رایج سینه است که امروزه به منظور بزرگ کردن سینه ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این عمل زیبایی سینه با توجه به شرایط فرد و بدن او و نتیجه‌ای که در نهایت می‌خواهد به آن دست یابد، در روش‌های مختلفی می‌تواند انجام شود.

در حالت کلی به منظور انجام این عمل برش کوچکی در زیر سینه ایجاد می‌شود و پروتز هایی از جنس سالین یا سلیکون در آن بخش قرار داده می‌شود.

انواع جراحی سینه (2)

·         ماموپلاستی کاهنده

همانطور که اشاره شد شکل بدن و تناسب بین اجزای مختلف بدن از موارد مهمی ‌است که ذهن هرکس را به خود مشغول می‌کند. گاهی اوقات ناهنجاری در سینه‌ها نه به دلیل کوچک بودن بلکه به دلیل بزرگ بودن بیش از حد است. این بزرگ بودن سایز سینه نه تنها شکل بدن را مورد قبول خود فرد نمی‌کند، بلکه به دلیل وزن زیاد در طی سالیان متمادی برای فرد گردن درد نیز ایجاد می‌کند. حتی در شکل عادی ستون فقرات فرد نیز تغییر ایجاد می‌شود.

انواع جراحی سینه (3) | ماموپلاستی کاهنده

·         لیفت سینه

یکی دیگر از انواع جراحی سینه لیفت سینه است. گاهی اوقات پیش می‌آید که فرد مشکلی با سایز یا فرم سینه‌های خود ندارد؛ بلکه از شل‌شدگی یا افتادگی سینه‌های خود احساس بدی دارد و سن خود را زیاد فرض می‌کنند. انجام یک جراحی زیبایی سینه به صورت لیفت سینه، فرم جوان و متعادل را برای فرد به ارمغان می‌آورد. این جراحی را می‌توان در روش های گوناگون انجام داد. تشخیص روش مناسب برای عمل تنها با مراجعه به پزشک معالج با تجربه و ماهر انجام می‌شود. در این روش معمولا انجام کار به این شکل است که برش‌هایی در زیر سینه و در نزدیکی هاله سینه ایجاد می‌شود و خارج کردن بافت اضافی، باعث بالا رفتن سینه‌ها می‌شود.

·         جراحی بازسازی سینه

در برخی از افراد ممکن است به دلیل برخی از مشکلات نظیر سرطان سینه، بافت سینه فرد تخلیه شده باشد. در چنین شرایطی انجام عمل جراحی زیبایی سینه با هدف بازسازی می‌تواند فرم طبیعی قبلی را باز گرداند. البته این را به یاد داشته باشید که با این عمل‌های جراحی تنها می توان فرم و شکل سینه و حتی نوک سینه را تا حدی ایجاد کرد. ولی ویژگی‌های عملکردی مثل شیردهی را نمی‌توان بازگرداند. ماستکتومی یا عمل جراحی برداشتن سینه یکی از انواع این نوع جراحی است.

در پایان

جراحی زیبایی سینه یکی از راهکارهای جهت افزایش اعتماد به نفس و حس خود دوستی در فرد است که می‌تواند سینه‌های فرد را به سایز و فرم دل‌خواه او تبدیل کند. تقارن و متعادل بودن سینه‌ها بعد از عمل جراحی از اهیمت زیادی برخوردار می‌باشد. چرا که انجام عمل‌های ترمیمی ‌بعد از عمل اول ریسک بالایی را می‌طلبد و مراقب‌های مخصوص به خود را دارد. به همین دلیل در همان مرحله اول سعی داشته باشید به جراح خوب مراجعه کنید. دکتر محمد نادر پورمند متخصص انواع جراحی سینه با سابقه بیش از ده ساله در حوزه جراحی زیبایی سینه و صورت و شکم، یک گزینه مناسب برای انجام جراحی سینه است.

برای این‌که هرچه بیش‌تر با تفاوت بین روش‌های مختلف جراحی سینه و پلکسی پروتز آشنا شوید؛ به شما توصیه می‌کنیم از مشاوره رایگان دکتر پورمند بهره مند شوید تا بتوانید با دیدی وسیع اقدام به عمل جراحی کنید.

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *