جراحی ابدومینوپلاستی مناسب چه کسانی است؟ (3) | جراحی ابدومینوپلاستی مناسب چه کسانی است؟

جراحی ابدومینوپلاستی مناسب چه کسانی است؟

عمل ابدومینوپلاستی یکی از روش‌های جراحی زیبایی شکم است که کمک می‌کند پوست آویزان زیر شکم و چربی‌هایی که با ورزش و رژیم غذایی حذف نشده‌اند به خوبی از بین بروند. در این جراحی برشی در ناحیه زیر پوست شکم ایجاد می‌شود و چربی‌های این قسمت به‌طورکامل برداشته شده و مجددا پوست بخیه زده خواهد شد. برای جراحی زیبایی شکم لازم است که فرد شرایط لازم برای این عمل را داشته باشد تا بتواند از فواید آن بهره مند شوند. اگر می‌خواهید بدانید عمل ابدومینوپلاستی مناسب چه کسانی است تا پایان با ما همراه باشید.

جراحی ابدومینوپلاستی مناسب چه کسانی است؟ (3) | جراحی ابدومینوپلاستی مناسب چه کسانی است؟
جراحی ابدومینوپلاستی مناسب چه کسانی است؟

شرایط لازم برای عمل ابدومینوپلاستی

برای انجام این عمل زیبایی، پزشک قد و وزن بیمار را به طور دقیق اندازه گیری می‌کند تا شاخص توده بدنی یا BMI را به دست آورد. قد و وزن شما باید نسبت متناسبی داشته باشد و نباید دچار چاقی مفرط باشید. زیرا این جراحی برای افرادی که دارای اضافه وزن بالایی هستند، می‌تواند خطرات زیادی به دنبال داشته باشد.

 بنابراین چنین افرادی باید ابتدا مقداری وزن خود را کاهش دهند سپس از این روش برای حذف پوست آویزان ناحیه شکم استفاده کنند. از این ‌رو می‌توان گفت یکی از مهم‌ترین نکات قبل از ابدومینوپلاستی بررسی BMI بیمار توسط پزشک است.

عمل ابدو شکم به چه افرادی توصیه می‌شود؟

فواید این جراحی بسیار زیاد است به همین دلیل طرفداران بسیاری در میان بانوان و آقایان دارد. در واقع این جراحی زیبایی، از جراحی‌های معروف برای افرادی است که از پوست آویزان شکم خود رنج می‌برند و می‌خواهند سایز و اندازه شکم خود را تغییر دهند. به عبارتی این عمل به افرادی که از اندازه و سایز شکم خود راضی نیستند و دچار شاخص چاقی می‌باشند توصیه می‌شود. به‌این‌ترتیب می‌توانند حجم قابل توجهی از شکم خود را بردارند و به اندامی ایده‌آل دست یابند.

جراحی زیبایی شکم، در میان بانوان شایع‌تر است. البته می‌تواند گزینه مناسبی برای آقایان نیز باشد. بزرگ و آویزان شدن شکم، معمولا در خانم‌ها پس از زایمان‌های متعدد رخ می‌دهد. در واقع زمانی که شکم بسیار بزرگ می‌شود و بعد فرد دچار کاهش وزن می‌گردد پوست حالت کشسانی خود را از دست می‌دهد و شل و آویزان می‌شود.

این عارضه ظاهر ناخوشایندی را ایجاد می‌کند و موجب می‌شود که فرد از لحاظ روحی با مشکلاتی مواجه گردد. علاوه بر این فرد، دیگر نمی‌تواند لباس‌های مد نظرش را استفاده کند. به همین دلیل تصمیم به عمل ابدومینوپلاستی می‌گیرد تا با حذف پوست اضافه شکم خود دوباره شکمی صاف و زیبا داشته باشد.

جراحی ابدومینوپلاستی مناسب چه کسانی است؟ (2) | چه افراد کاندیدای مناسبی برای جراحی ابدومینوپلاستی هستند؟
چه افراد کاندیدای مناسبی برای جراحی ابدومینوپلاستی هستند؟

چه افرادی کاندیدای مناسبی برای جراحی ابدومینوپلاستی هستند؟

  • خانم‌هایی که بارداری‌های متعددی داشته و پوست شکم آن‌ها بزرگ، شل و آویزان شده است.
  • افرادی که کاهش وزن شدیدی داشته‌اند و به همین دلیل پوست آن‌ها حالت کشسانی خود را از دست داده و دچار افتادگی پوست و چربی در شکم و پهلو هستند.
  • افرادی که عمل‌های جراحی لاغری انجام داده‌اند و پس از آن هنوز دارای پوست اضافه و آویزان در قسمت شکم و پهلو هستند.
  • افرادی که عضلات شکمی خیلی ضعیفی دارند و پوست شکم آن‌ها آویزان شده است که اصطلاحا به آن زیر شکم می‌گویند.

توصیه پزشک به زیباجویان جراحی ابدومینوپلاستی چیست؟

  • بهتر است خانم هایی که می خواند بارداری داشته باشند جراحی ابدومینوپلاستی را به بعد از زایمان موکول نمایند. اما چنانچه قصد بارداری در آینده نزدیک مثلا چهار یا پنج سال آینده دارند، انجام این عمل مشکلی برای آنان ایجاد نمی کند. همچنین بانوان مجردی که می خواهند عمل ابدومینوپلاستی انجام دهند، مشکلی برای بارداری آنان در آینده پیش نمی آید.
  • افرادی که تصمیم به لاغری می گیرند بهتر است ابتدا برای کاهش وزن اقدام کنند و به یک وزن مناسب برسند. از آنجا که ممکن است در اثر کاهش وزن چروکیدگی ایجاد شود بهتر است عمل ابدومینوپلاستی را به بعد از کاهش وزن موکول کنند.

البته اگر این عمل جراحی زیبایی توسط یک پزشک متخصص و با تجربه مانند دکتر محمدنادر پورمند که از برترین پزشکان متخصص زیبایی در کشور محسوب می‌شود، انجام‌گردد می‌تواند نتایج بسیار رضایت بخشی برای بیمار به دنبال داشته باشد. 

جراحی ابدومینوپلاستی مناسب چه کسانی است؟ (1)
عمل ابدومینوپلاستی

سخن پایانی

انجام جراحی‌های زیبایی یکی از پرطرفدارترین روش‌ها برای رسیدن به اندامی ایده‌آل هستند. ابدومینوپلاستی نیز از جمله همین جراحی‌هاست که امروزه متقاضیان زیادی در میان بانوان و آقایان دارد. این عمل جراحی تهاجمی بسیار حساس است و اگر به صورت کاملا اصولی و دقیق انجام نشود، می‌تواند عوارض جبران ناپذیری برای بیمار به دنبال داشته باشد و سلامتی‌اش را در معرض خطر قرار دهد.

در این خصوص، لازم است که ملاحظات بعد از عمل ابدومینوپلاستی به طور کامل در نظر گرفته شود. همچنین برای بهره‌مندی از فواید ابدومینوپلاستی، باید حتما به یک پزشک متخصص زیبایی با سابقه و مجرب مراجعه نمود. دکتر محمد نادر پورمند از بهترین متخصصین زیبایی کشور با امکان مشاوره آنلاین رایگان شرایطی را برای زیباجویان خود فراهم نموده تا از سراسر ایران بتوانند سوالات خود را مطرح نمایند و با اطلاع از شرایط عمل زیبایی شکم،  برای جراحی اقدام نمایند و زیبایی را به خود هدیه کنند.

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WeCreativez WhatsApp Support
مشاور 1
سلام. چطور می تونم کمکتون کنم؟