جراحی زیبایی لیفت ران (3)

جراحی زیبایی لیفت ران

جراحی پلاستیک ران یا همان لیفت ران به عمل زیبایی گفته می‌شود که در نتیجه آن، چربی‌های اضافی و پوست های اضافی قسمت‌های ران پا را از بین می‌برند. اصلی‌ترین دلیلی که افراد به انجام این عمل می‌پردازند، صاف شدن قسمت‌های مختلف پوست و تغییر شکل ران پس از کم کردن وزن است. برخی دیگر از افراد با هدف زیبایی و داشتن راحتی در پوشیدن لباس‌های دلخواه این جراحی را انجام می‌دهند.

پس از انجام این عمل می‌توان به نتایج مثبتی نیز رسید که از این طریق بانوان پس از زایمان و بارداری می‌توانند شکل ظاهری بهتری به پا‌های خود ببخشند و اندام زیباتری داشته باشند. در ادامه به بررسی جزئیات این جراحی و ویژگی‌های مختلف آن می‌پردازیم.

انواع روش‌های جراحی لیفت ران

روش‌های مختلفی برای رفع افتادگی و شلی ران وجود دارد که هرکدام بر اساس خواسته‌ها و شرایط افراد استفاده می‌شوند. داوطلبین جراحی لیفت ران، عدمتا به دو گروه زیر تقسیم می شوند:

  • افرادی که در ناحیه ران دچار چاقی هستند و پوست بدنشان سفت است. این افراد می توانند با لیپوماتیک ران پا، چربی های اضافی را تخلیه کنند. در این روش، پس از انجام عمل زیباجو در ناحیه ران خود تغییر سایز دارد. با کاهش سایز ران مشکل لباس پوشیدن حل می شود و زیباجو به تناسب اندام بهتری دست پیدا می کنند.
  • گروه دیگری از افراد علاوه بر چاقی در ناحیه ران، افتادگی یا شلی پوست نیز دارند. در این افراد پس از انجام لیپوماتیک ران و تخلیه چربی های اضافی، سایز ران کاهش پیدا می کند. بدلیل شلی پوست، این افراد حتما می‌بایست لیفت ران انجام دهد تا افتادگی پوست برطرف شود. در نهایت با لیفت ران ظاهر بسیار شکیلی پیدا می کنند.

 

جراحی زیبایی لیفت ران (1)

بهترین زمان برای انجام لیفت ران

انجام جراحی پلاستیک جهت بهبود شرایط ظاهری ران برای استفاده در زمان‌های خاصی مناسب است. در واقع، زمانی باید برای جراحی لیفت ران مراجعه کنید که شرایط زیر را داشته باشید:

  • درصورتی‌که به­دنبال ایجاد کانتور بهتر و مناسب‌تر در ران‌های خود هستید تا ماهیچه محکم‌تری داشته باشید.
  • افرادی که کاهش وزن زیادی داشته‌اند یا عمل چاقی انجام داده‌اند.
  • اشخاصی که از شلی و افتادگی پوست ران خود رنج می‌برند.
  • افرادی که ران‌های سنگینی دارند و در انتخاب لباس دچار مشکل هستند.
  • کسانی که به­دنبال داشتن بدن متناسب و خوش‌فرم هستند.

تزریق چربی به باسن

مزیت‌های انجام جراحی زیبایی لیفت ران

عمل لیفت ران مزیت‌های بسیاری برای افراد در پی دارد که جهت رسیدن به آن‌ها باید پزشک مناسبی انتخاب کنید. داشتن پزشک مناسب می‌تواند در نتیجه نهایی کار شما تأثیر زیادی بگذارد و دشواری‌های پس از عمل را به حداقل برساند. دکتر محمد نادر پورمند از پزشکان حرفه‌ای در حوزه انجام جراحی لیفت ران است که با  کمک ایشان می‌توانید با خیال راحت به انجام عمل بپردازید. مزیت‌های این عمل شامل موارد زیر است:

  • کاهش وزن و رسیدن به ظاهر خوشایند و صاف در ران‌ها
  • افزایش میزان اعتمادبه‌نفس افراد
  • برطرف شدن دانه‌های زیرپوستی و جوش‌های موجود بر روی ران
  • از بین بردن سلولیت و گودی‌های سطح پوست.

جراحی زیبایی لیفت ران (2)

استفاده از مشاوره قبل از انجام جراحی لیفت در قسمت ران پا

کسانی که به­دنبال انجام جراحی لیفت ران هستند، باید اطلاعات کافی درباره این عمل داشته باشند. شما می‌توانید در مشاوره رایگان قبل از عمل اطلاعات خود را در این خصوص افزایش دهید. از جمله اینکه اهداف خودتان را از انجام درمان به پزشک منتقل کنید. وضعیت پزشکی یا درمان‌های انجام شده در گذشته و حساسیت‌های دارویی خودتان را بیان کنید. انجام هر نوع جراحی قبلی یا استفاده از دارو‌های خاص در گذشته و حال باید به‌صورت دقیق مشخص شود.

در کنار این موارد وضعیت سلامت عمومی بدن، مشخص شدن اندازه‌های دقیق اندام‌های بدن، گرفتن عکس‌های لازم برای ثبت در سوابق پزشکی، صحبت درباره گزینه‌های موجود، انتخاب یک روش لیفت خاص، بررسی نتایج احتمالی و خطرات و عوارض جراحی، میزان موفقیت عمل و… اطلاعاتی از این قبیل در جلسه مشاوره توسط پزشک در اختیار بیمار قرار می‌گیرد.

جراحی زیبایی لیفت ران (3)

هزینه انجام درمان لیفت ران

انجام عمل در ران پا هزینه‌های خاصی دارد که مقدار آن، از پزشکی به پزشک دیگر و از منطقه‌ای به منطقه دیگر تفاوت دارد. این روش درمانی یک نوع جراحی پلاستیک است. برای اطلاع از هزینه انجام درمان لیفت ران بسته به این لینک مراجعه نمایید.

جراحی لیفت ران موفق با دکتر محمد نادر پورمند

جراحی زیبایی لیفت ران می‌تواند به رفع افتادگی و شلی ران، پس از کاهش وزن گسترده و از بین رفتن چاقی‌های مفرط کاربردی باشد. شما می‌توانید به سایت مطب دکتر محمد نادر پورمند مراجعه کنید و اطلاعات کامل در خصوص انجام این عمل به دست آورید.

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WeCreativez WhatsApp Support
مشاور 1
سلام. چطور می تونم کمکتون کنم؟