مزایای عمل ابدومینوپلاستی (1)

مزایای عمل ابدومینوپلاستی

با توجه به مزایای عمل ابدومینوپلاستی، بسیاری از افراد تمایل دارند تا این روش جراحی را برای حذف چربی­‌ها و پوست اضافه ناحیه شکم انجام می‌­دهند.

در مواردی که با ورزش و رژیم غذایی نتوان به فرم ایده‌­آل برای شکم دست پیدا کرد، انجام عمل زیبایی گزینه مناسبی برای صاف­‌شدن شکم خواهد بود.

در چند سال اخیر با توجه به نتایج و مزایای خوبی که این نوع جراحی به همراه داشته است، بسیاری از افراد را ترغیب کرده تا برای داشتن اندامی زیبا برای انجام آن اقدام کنند.

اگر شما هم از فرم شکم خود احساس نارضایتی دارید در ادامه مقاله با ما همراه شوید تا شما را با مزایای جراحی زیبایی شکم بیشتر آشنا کنیم.

آشنایی با عمل ابدومینوپلاستی

جراحی ابدومینوپلاستی که با عنوان تامی تاک نیز شناخته شده نوعی عمل زیبایی است که با هدف بهبود ظاهر شکم و همچنین تقویت عضلات این ناحیه انجام می‌­شود.

در روند انجام این عمل، پوست و چربی اضافی شکم توسط جراح برداشته می­‌شود تا از این طریق ظاهری صاف و سفت برای آن ایجاد کنند.

ممکن است برخی از افراد ابدومینوپلاستی را با لیپوماتیک تا حدودی اشتباه بگیرند. این در حالی است که این 2 مورد از برخی جهات با هم متفاوت هستند.

در واقع برای لیپوماتیک، چربی‌­های شکم و پهلو از طریق یک سوراخ به قطر 2 تا 5 میلی­متر و با کمک لوله کانولا برداشته می‌­شود و می‌­توان از آن برای تزریق به نقاط دیگر بدن نیز استفاده کرد. این در حالی است که در عمل ابدو برش­‌های وسیع‌­تری روی شکم ایجاد می‌­کنند تا پوست اضافی نیز به­‌طور کامل برداشته شود.

البته باید این را در نظر گرفت که گاهی در زمان انجام ابدومینوپلاستی، لیپوماتیک نیز به­‌طور همزمان برای دریافت نتیجه بهتر انجام می‌­شود.

مزایای عمل ابدومینوپلاستی (1)

مزایای جراحی ابدومینوپلاستی

در زمانی که برای انجام مشاوره عمل ابدومینوپلاستی به پزشک مراجعه می­‌کنید، جراح تمام جوانب و مزایای این روش را برای شما کاملا شرح می‌­دهد. برای مطالعه بیشتر مقاله جراحی ابدومینوپلاستی مناسب چه کسانی است را بخوانید.

از طرفی نیز مطمئنا بعد از انجام جراحی تامی تاک شکمی صاف و زیبا خواهید داشت. این مورد را می­‌توان یکی از مهم­ترین مزایای عمل ابدومینوپلاستی به­‌شمار آورد. اما از طرفی موارد دیگری نیز وجود دارد که به­‌عنوان فواید جراحی ابدومینوپلاستی در نظر گرفته می‌­شود که موارد مهم و اصلی آن به شرح زیر است.

از بین­‌رفتن ترک پوست

یکی از مواردی که معمولا منجر به افتادگی شکم و تغییر حالت این ناحیه می­‌شود بارداری است. برای از بین‌­بردن این وضعیت بهترین راه انجام عمل ابدومینوپلاستی خواهد بود. در ضمن ترک­‌های پوستی ناشی از بارداری را نمی‌­توان با روش­‌هایی همچون لیزر برطرف کرد. در صورتی که با انجام این عمل تمامی ترک­‌ها به‌­طور کامل از بین خواهد رفت.

اصلاح افتادگی ناف

یکی دیگر از مواردی که می­‌توان به­‌عنوان مزایای عمل ابدومینوپلاستی در نظر گرفت، رفع افتادگی ناف برای آن دسته از افرادی است که معمولا با این مشکل مواجه هستند.

بارداری و ابدومینوپلاستی

بر اساس یک باور اشتباه، برخی از افراد تصور می‌­کنند در صورت انجام این جراحی قادر به بارداری نخواهند بود. از آنجایی که این عمل هیچ ارتباطی با اعضای داخل حفره شکمی ندارد، برای بارداری مجدد نیز مشکلی ایجاد نمی­‌کند.

بهبود وضعیت و حالت بدن

بسیاری از افرادی که از چاقی بیش از حد در ناحیه شکم رنج می‌­برند. با توجه به اینکه فشار زیادی به مهره­‌های کمر آنها وارد شده، معمولا دچار کمردرد می­‌شوند. از همین رو با انجام چنین عملی و حذف فشار واردشده به ستون فقرات، می­‌توان انتظار داشت که وضعیت بدن در حالت بهتری قرار بگیرد.

مزایای عمل ابدومینوپلاستی (2)

افزایش اعتماد به نفس از جمله مزایای عمل ابدومینوپلاستی

بدون شک یکی از دلایل مهمی که باعث می­‌شود، افراد برای انجام کارهای زیبایی مراجعه می­‌کنند عدم اعتماد به‌نفس نسبت به وضعیت ظاهری است. پس با انجام جراحی زیبایی شکم اعتماد به‌نفس شما تا حد زیادی افزایش پیدا می­‌کند. این مورد می­‌تواند در بهبود زندگی اجتماعی شما نیز مفید واقع شود.

دستیابی به سایز دلخواه

انجام همزمان لیپوماتیک 360 درجه و عمل ابدو باعث می­‌شود تا شما بعد از انجام جراحی، تغییر سایز خود را به‌­شکل کاملا محسوسی مشاهده کنید.

تمامی این موارد در دسته مزایای عمل ابدومینوپلاستی قرار می‌­گیرد. شما برای دریافت تمام اطلاعات در زمینه نحوه انجام عمل با توجه به شرایط بدنی خود می­‌توانید از مشاوره رایگان دکتر پورمند کمک بگیرید.

بیشتر بخوانید: مراقبت های عمل ابدومینوپلاستی

جمع‌­بندی

مزایای عمل ابدومینوپلاستی باعث می­‌شود تا بسیاری برای رفع چربی‌­های اضافی و افتادگی ناحیه شکم این جراحی زیبایی را انتخاب کنند.

برای انجام این عمل، پزشک جراح در ناحیه شکم برشی را ایجاد می­‌کند تا از طریق آن چربی و پوست اضافه حذف شود. می­‌توان گفت مهم‌­ترین مزیت این روش صاف­‌شدن شکم است.

از مزایای دیگر این جراحی می­‌توان به مواردی همچون رفع ترک‌­های بارداری، کاهش، افزایش اعتماد به‌نفس، برطرف­‌کردن افتادگی ناف و دستیابی به سایز دلخواه اشاره کرد.

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WeCreativez WhatsApp Support
مشاور 1
سلام. چطور می تونم کمکتون کنم؟