پروتز سینه و هر آنچه باید بدانید (1)

پروتز سینه و هر آنچه باید بدانید

بسیاری از خانم‌ها دوست دارند سینه‌هایی روی فرم و نسبتا بزرگ داشته باشند تا بتواند اندام جذاب‌شان را تکمیل کنند. اگر Breast کوچک دارید و می‌خواهید از طریق جراحی آن را بزرگ کنید، بهترین کار انتخاب پروتزی است که برند بوده و عمر بالایی دارد. اگر فکر می‌کنید انجام این کار می‌تواند فرآیند شیر‌دهی و بچه‌دار‌شدن‌تان را مختل کند، سخت در اشتباه هستید. پروتز سینه هیچ محدودیتی در شیر‌دهی نداشته و نمی‌تواند مانع انجام این کار شود؛ چرا که جراح هنگام عمل زیبا‌جو، با غدد شیری آن سر‌و‌کار نخواهد داشت. در این مقاله به بررسی پروتز سینه و هر آنچه باید بدانید می پردازیم.

انجام پروتز مخصوص سینه

برخی افراد معتقدند که انجام این کار می‌تواند منجر به سرطان شود؛ ممکن است وجود prosthesis برای تشخیص بیماری در بدن فردی که دارای Breast Cancer است، کمی اختلال ایجاد کند. با این اوصاف اگر دارای سینه‌هایی هستید که حجم و اندازه چندانی ندارند، می‌توانید چنین عملی را انجام دهید؛ اما اگر دارای افتادگی سینه شده‌­اید، باید با توجه به دستور پزشک، پکسی پروتز که ترکیبی از این نوع عمل و لیفت است را انجام دهید.

پروتز سینه و هر آنچه باید بدانید (1)

جراحی پروتز پستان چگونه انجام می شود؟

عمل‌های زیادی برای بر‌طرف‌کردن عیوب پستان یا ایجاد زیبایی ظاهر آن وجود دارند که یکی از آن‌ها را پروتز سینه شامل می‌شود. ترکیباتی که برای این مواد مصنوعی استفاده می‌شوند، با بدن انسان‌ها سازگار بوده و مشکل خاصی را ایجاد نمی‌کنند.

در این عمل، از قسمت زیر سینه زیبا‌جو به اندازه 4 الی 5 سانت برش‌داده شده و این بافت مصنوعی در آن جای‌گذاری می‌شود. این برش بسیار ظریف بوده و لازم نیست که نگران جای بخیه آن باشید. تمامی فرآیند جراحی به ‌صورت سرپایی بوده و احتیاجی نیست بعد از عمل، شب را در بیمارستان بخوابید.

از زمانی‌که صبح وارد بیمارستان می‌شوید تا زمان ترخیص‌تان ممکن است نهایتا 5 الی 6 ساعت طول بکشد. تمام روند عمل حدود 45 دقیقه تا 1 ساعت طول می‌کشد؛ برای همین گفته می‌شود که سرپایی است. پس از پایان جراحی پروتز سینه، به بخش ریکاوری انتقال داده می‌شوید.

سپس به بخش منتقل خواهید شد که باید 1 الی 2 ساعت در بخش بمانید تا سرحال شوید؛ در نهایت می‌توانید برگه مرخص‌شدن خود را امضا کنید.

پروتز سینه و هر آنچه باید بدانید (2)

بهترین برند هایی که برای پروتز دائمی سینه استفاده می شوند

منظور از پروتز دائمی سینه هم همین نوع جراحی است؛ چراکه زیبا‌جو می‌تواند با یکبار عمل، به‌صورت مادام‌العمر Breast خوش فرم و زیبا داشته باشد. بسیاری از جراح‌ها از مارک‌های مختلفی استفاده می‌کنند که هر‌کدام نرخ متنوعی دارند.

اگر می‌خواهید بهترین نوع از این بافت مصنوعی را برای بدن خود انتخاب کنید، باید با‌کیفیت‌ترین را بر‌گزینید. می‌توان از برند‌های منتور و موتیوا که تولید آمریکا هستند و آریون که برای فرانسه است، به‌عنوان بهترین نوع‌های پروتز سینه نام برد.

اشتباهاتی که افراد در مورد عملکرد این بافت مصنوعی با آن ها مواجه می شوند!

بسیاری از افراد گمان می‌کنند اگر دارای این بخش مصنوعی در بدن خود باشند، زمانی‌که سوار هواپیما می‌شوند، خواهد ترکید. این طرز فکر بسیار اشتباه است؛ اگر بتوانید از آن به‌خوبی نگهداری کنید، خواهید دید که به‌صورت مادام‌العمر برایتان خواهد ماند. کافی است از ضربات محکم به پروتز سینه جلوگیری کنید و نگذارید آسیبی به آن وارد شود. اگر بر اثر چاقو یا تصادفی سهمگین، به این قسمت ضربه‌ای وارد شود، ممکن است آسیب جدی ببیند. برخلاف نظر برخی افراد، با انجام این کار هیچ محدودیتی هم برای شیر‌دهی و باردار‌شدن نخواهید داشت.

نکات قبل و بعد از عمل که زیبا جو باید آن ها را رعایت کند

پیش از عمل باید سونوگرافی انجام دهید تا در‌صورت صلاحدید جراح پروتز سینه، برای جراحی آماده باشید و مشکل خاصی نداشته باشید. البته که باید در کنار این سونوگرافی، آزمایشات روتین که برای هر عملی انجام می‌شود را هم از سر بگذرانید.

وقتی جواب این آزمایشات، سالم‌بودن شما را نشان دهند و سابقه سرطان یا توده بدخیم هم نداشته باشید، می‌توانید برای عمل پروتز سینه آماده شوید. این جراحی چندان دوره نقاهتی نداشته و زیبا‌جو می‌تواند بسیاری از کار‌ها را به‌صورت قبل انجام دهد.

پانسمان‌کردن و مصرف برخی آنتی‌بیوتیک‌ها، از سری اقدامات پس از عمل هستند که باید رعایت شوند. در کنار این مسائل و سرپایی‌بودن جراحی، بهتر است زیبا‌جو تا چند روز پس از عمل، دست‌های خود را به دلیل وجود پروتز، در حالت کشش قرار ندهد. 

قیمت پروتز سینه

در میان 3 برند محبوب و با‌کیفیتی که نام برده شد، نمی‌توان برای هر‌یک از آن‌ها قیمت ثابتی در‌نظر گرفت؛ چرا که هر چند وقت یکبار افزایش قیمت دارند. برای اینکه تیم جراحی بتوانند پروتز سینه با اندازه مناسب این قسمت از بدن‌تان را از این برند‌ها تهیه کنند، باید شماره ملی شما را داشته باشند؛ باید به‌عنوان زیبا‌جو از کارت­ ملی خود عکس گرفته و در اختیار تیم جراحی قرار دهید. این پروتز، به نام زیبا‌جو ثبت می‌شود.

پروتز سینه و هر آنچه باید بدانید (3)

جراحی که می توانید عمل Breast prosthesis خود را به او بسپارید

دکتر محمدنادر پورمند، پزشکی است که در این زمینه تخصص کافی داشته و بیش از 10 سال است که در زمینه‌های زیبایی شکم، سینه و صورت فعالیت می‌کند. اگر می‌خواهید بهترین سایز پروتز را با توجه به اندام خود داشته باشید، می‌توانید این پزشک متخصص و تیم مجرب آن را انتخاب کنید.

نتیجه گیری

عمل جراحی پروتز سینه یکی از روش‌های بزرگ و خوش‌فرم‌کردن این قسمت از بدن است که بسیاری از افراد دارای سینه‌های کوچک ترجیح می‌دهند آن را انجام دهند. نکات بسیاری برای این عمل وجود دارد که باید پیش از انجام آن با پزشک خود مشورت کنید. در این مقاله به پروتز سینه و هر آنچه باید بدانید پرداختیم. پروتز سینه یکی از انواع جراحی سینه است.

از جراحی زیبایی بینی یا رینوپلاستی بدانید!

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WeCreativez WhatsApp Support
مشاور 1
سلام. چطور می تونم کمکتون کنم؟