جراحی لیفت بازو یا براکیوپلاستی (2)

جراحی لیفت بازو یا براکیوپلاستی

یکی از انواع جراحی‌های زیبایی پرطرفدارِ حال حاضر، براکیوپلاستی یا لیفت بازو است که در حوزه عمل‌های کانتورینگ و پیکرتراشی قرار می‌گیرد. داشتن بازوی متناسب و زیبا باعث می‌شود تناسب بدن بیشتر به چشم بخورد. به همین دلیل افراد با انجام جراحی لیفت بازو، به­ دنبال افزایش زیبایی در این ناحیه بدن هستند.

در این روش جراحی پوست‌های شل و اضافی ناحیه بازو و زیر بغل برداشته می‌شود و با از بین رفتن چربی‌ها، بافت بازو صاف و سفت می‌شود. در نتیجه، قسمت بالای بازو متناسب شده و زیبا‌تر به‌نظر می‌رسد. اکثر اوقات شل شدن بازو‌ها تحت‌تأثیر ژنتیک و سن و سال اتفاق می‌افتد و در برخی موارد به ­دلیل کاهش وزن شدید پوست اضافی در بازو به‌وجود می‌آید. قبل از عمل لیفت بازو باید به بررسی عوامل مختلف در این حوزه بپردازید.

 

هدف از انجام عمل لیفت بازو

جراحی لیفت بازو یا براکیوپلاستی با اهداف مختلفی انجام می‌شود. در این روش جراحی باید از طریق ایجاد برش‌های خاص، چربی­‌های اضافه خارج شوند و پوست اضافی آن بریده شود. روش‌های مختلفی برای لیفت وجود دارد که تحت تأثیر مقدار چربی اضافه و میزان کشیدگی پوست بازو باید انتخاب شود.

بنابراین، باید قبل از تصمیم برای این جراحی، اطلاعات کافی درباره آن به‌دست آورید و نسبت به هدف خودتان از جراحی آگاهی کامل داشته باشید.

 

جراحی لیفت بازو یا براکیوپلاستی (1)

 

انواع روش‌های جراحی لیفت بازو

رفع افتادگی و شلی بازو بسته به میزان چربی و پوست افراد، روش های مختلفی انجام می شود. زیباجویانی که داوطلب جراحی لیفت بازو هستند، عدمتا به دو گروه زیر تقسیم می شوند:

  • افرادی که در ناحیه بازو دچار چربی و چاقی هستند و پوست بدنشان سفت است. این افراد با لیپوماتیک در ناحیه بازو، چربی های اضافی شان تخلیه می شود . در این روش، پس از انجام عمل زیباجو در ناحیه بازو خود کاهش سایز زیبایی پیدا می کند. با تغییر سایز بازو لباس پوشیدن اصلاح می شود و زیباجو به تناسب اندام بهتری دست پیدا می کند.
  • گروه دیگری از افراد علاوه بر چاقی در ناحیه بازو، افتادگی یا شلی پوست نیز دارند. در این افراد پس از انجام لیپوماتیک و تخلیه چربی های اضافی، سایز بازو کاهش پیدا می کند. تغییر ساز در بازو باعث افتادگی و شلی پوست می شود. افتادگی بازو از طریق یک برش در زیر بازو رفع می شود. این برش در زیر دست انجام می شود و نمایش و دیدی ندارد.

جراحی لیفت بازو یا براکیوپلاستی (3)

مزیت‌های انجام لیفت بازو

درمان شلی و افتادگی بازو با استفاده از عمل لیفت مزیت‌های مختلفی برای افراد دارد؛ از جمله این مزیت‌ها می‌توان به جوان‌سازی و فرم‌دهی بازو‌ها اشاره کرد که افراد می‌توانند دست‌های جذاب و خوش فرم‌تری داشته باشند. علاوه ­بر این، افتادگی‌های قسمت زیر بازو از بین ‌می‌روند و خطوط آن مشخص می‌شوند که در نتیجه آن، ماهیچه‌های سفت‌تری خواهید داشت.

از این طریق می‌توان تأثیرات ناشی از افزایش سن را به حداقل ممکن کاهش داد و بازوی صاف و یکدستی داشت. تکنیک‌های مختلف این جراحی در درمان مشکلات عمیق پوست نیز تأثیر‌گذار است و پزشکان می‌توانند لایه‌های عمیق را نیز بکشند. در نتیجه، از مهم‌ترین مزیت‌های لیفت بازو می‌توان به ترمیم ساختار‌های زیرین یا ظاهری بازو‌ها اشاره کرد و به آن‌ها فرم داد. 

دکتر محمد نادر پورمند از پزشکان حاذق در حوزه درمان شلی و افتادگی بازو است که می‌تواند شرایط جراحی مناسبی برای بیماران خود فراهم کند و عوارض براکیوپلاستی را به حداقل برساند. شما می‌توانید قبل از عمل جراحی اطلاعات مختلف پزشکی خودتان را در اختیار دکتر پورمند قرار دهید و تکنیک مناسب برای انجام جراحی را با مشورت ‌ایشان انتخاب کنید.

 

از جراحی لیفت ران بیشتر بدانید.

کسب اطلاعات کافی از درمان براکیوپلاستی در مشاوره با پزشک

همه افرادی که تمایل به انجام عمل لیفت بازو دارند، می‌­توانند از طریق مشاوره رایگان تمام سؤالات خود را درباره نحوه درمان و فرآیند آن از پزشک بپرسند و انتظارات و شرایط جسمی خود را به او توضیح دهند. همچنین بهتر است تمام دارو‌ها و مواد غذایی رقیق‌کننده خون، دو هفته قبل از زمان جراحی متوقف شوند. استفاده از موادی مثل قلیان و سیگار و الکل نیز یک ماه قبل و پس از عمل باید کمتر شود؛ چراکه مانع بهبودی زخم جراحی می‌شود. انجام هر نوع فعالیت کششی، فعالیت‌های ورزشی سنگین یا استفاده از مواد غذایی شل‌کننده خون، پوشیدن لباس‌های تنگ و… تا زمان بهبودی کامل زخم جراحی ممنوع است.

جراحی لیفت بازو یا براکیوپلاستی (2)

 

هزینه انجام درمان لیف بازو

هزینه جراحی لیفت بازو یا براکیوپلاستی در شهر‌ها و کلینیک‌های مختلف با یکدیگر تفاوت دارد و همچنین بر اساس نوع روش انتخابی برای لیفت، هزینه‌های اشخاص متغیر است. به‌­طور معمول هزینه انجام جراحی شامل هزینه‌های بیمارستان، دستمزد جراح، مواد مورد استفاده و دارو‌ها است که به‌طور سالانه تغییر می‌کنند.

انجام لیفت بازو با دکتر محمد نادر پورمند

با توجه به حساسیت‌هایی که افراد نسبت به ویژگی‌های ظاهری بدن خود دارند، انجام جراحی‌های پلاستیک از جمله لیفت بازو برای بهبود زیبایی و تناسب اندام در افراد مختلف رواج پیدا کرده است. این روش درمانی علاوه­ بر تاثیراتی که در رفع شلی و افتادگی پوست بازو دارد، می‌تواند عوارض مختلفی نیز در بر داشته باشد.

بنابراین برای کاهش میزان این عوارض، بهتر است انجام این درمان را به یک پزشک معتبر و ماهر در این حوزه بسپارید؛ همچنین بهتر است برای کسب اطلاعات بیشتر درباره فعالیت‌های دکتر محمد نادر پورمند در حوزه این عمل به این لینک مراجعه کنید.

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *